Fotbolls VM

Nu är fotbolls VM igång. Har längtat hela våren på sommarens största idrotts händelse. Jag har hittills kollat på varje match (i alla fall delar). Fast det bara har gått tre dagar så har vuvuzelorna redan gått mig på nerverna. Försökte se på tvn med ljudet från radion men radion låg efter så det blev lite störande. Men dem är helt klart coola :D Jaja tillbaka till fotbollen jag tror att det blir Spanien som vinner VM och spelar finalen mot Brasilien och på tredje plats England. Vad tror ni??

Just nu är det Tyskland - Australien på tv och jag håller på tyskland som just nu leder.
Uppdatering kommer snart :D


Kommentarer
Postat av: Hans

Argentina - Holland i final är mitt tips.

2010-06-15 @ 20:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0